Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 10, 2012
Image Size
1.1 MB
Resolution
2592×1388
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,871 (2 today)
Favourites
78 (who?)
Comments
48

Camera Data

Make
Sony Ericsson
Model
K850i
Shutter Speed
1/60 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
5 mm
ISO Speed
80
Date Taken
Jul 10, 2012, 1:41:58 PM
Software
GIMP 2.6.11
×
Mi-28 Havoc by Ralph1989 Mi-28 Havoc by Ralph1989
Mil Mi-28 (NATO reporting name 'Havoc') is a Russian all-weather, day-night, military tandem, two-seat anti-armour attack helicopter.
Add a Comment:
 
:iconrealmook:
RealMook Featured By Owner Jul 8, 2013  Professional Artist
This one is epic!
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Jul 8, 2013  Hobbyist Traditional Artist
thx =]
Reply
:iconspectreln:
SpectreLN Featured By Owner Feb 8, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Latająca sieczkarnia ;) Niestety w Czeczenii raczej się nie sprawdził... Wersja, którą narysowałeś nie ma zdolności do lotu w nocy. Ma go kolejna, oznaczona zresztą literą N ("Nocznoi"). Poznać idzie po niezbyt ciekawej "gruszce" radarowej nad głównym wirnikiem i po zmodyfikowanym przodzie ([link]) .
Ale kreska cool :)
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Feb 8, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Rosyjski Apache :P
Reply
:iconspectreln:
SpectreLN Featured By Owner Feb 9, 2013  Hobbyist Traditional Artist
W pierwotnej wersji nie był aż tak zaawansowany jak Apache. Wystarczyło spojrzeć na monitory w środku... Mó komputer miał lepszą lampę kineskopową. Ale gdyby to wyposazyć w zachodnią (albo izraelską) awionikę, to strach się bać...
Reply
:iconb737theairliner:
B737TheAirliner Featured By Owner Oct 22, 2012  Hobbyist General Artist
Wow! Very realistic!
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Oct 22, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thx, I'm doing my best ;)
Reply
:iconkrzysiek-jac:
krzysiek-jac Featured By Owner Sep 6, 2012
Świetna robota!
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Sep 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Dziękować ;)
Reply
:iconkelseybugz:
KelseyBugz Featured By Owner Sep 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Awesome.......very.....
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Sep 3, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thx!
Reply
:iconkelseybugz:
KelseyBugz Featured By Owner Sep 3, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Your welcome!! :)
Reply
:iconleave-noone-alive:
Leave-Noone-Alive Featured By Owner Sep 1, 2012
Damn, that is awesome!
Also, That is the same exact description from the Battlefield 3's website for their description of it :)
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Sep 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thx :D
Reply
:iconcoffeebean2:
Coffeebean2 Featured By Owner Aug 14, 2012  Hobbyist Photographer
Reply
:iconshay-tank-dragon-41:
Shay-Tank-Dragon-41 Featured By Owner Jul 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I just adore Russian choppers, this and the 'Hind' <3 badass drawing lad :thumbsup:
Reply
:iconcoffeebean2:
Coffeebean2 Featured By Owner Aug 14, 2012  Hobbyist Photographer
if you like the hind, check out my pic of it! just drew it today!

[link]
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Jul 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
thx bro! :D
Reply
:iconshay-tank-dragon-41:
Shay-Tank-Dragon-41 Featured By Owner Jul 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Welcome
Reply
:iconsoap971:
Soap971 Featured By Owner Jul 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
Nicely done man ;)
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Jul 21, 2012  Hobbyist Traditional Artist
thx ;)
Reply
:iconsoap971:
Soap971 Featured By Owner Jul 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
You seems to like russian stuff, huh ?
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Jul 22, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yeah, I love. Today I'll finish next drawing and it's russian stuff too :P
Reply
:iconsoap971:
Soap971 Featured By Owner Jul 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hehe ok let me know :)
Reply
:iconputrick:
putrick Featured By Owner Jul 17, 2012
Nice. :)
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Jul 17, 2012  Hobbyist Traditional Artist
thx :D
Reply
Flagged as Spam
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Jul 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
NO, it's drawing!
Reply
:icondistantstarr:
Distantstarr Featured By Owner Jul 10, 2012
well done!
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thank you :D I really appreciate it ;)
Reply
:iconcoffeebean2:
Coffeebean2 Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Photographer
of shit man, thats amazing looking.
Reply
:iconcoffeebean2:
Coffeebean2 Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Photographer
OH*
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thx comrade!
Reply
:iconsuper6-4:
Super6-4 Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist General Artist
Looks great!
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thx! ;)
Reply
:iconsuper6-4:
Super6-4 Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist General Artist
No problem!
Reply
:iconronin201:
Ronin201 Featured By Owner Jul 10, 2012
a nasty little sucker if you're on the wrong end of its weapons
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
hahaha true! :D
Reply
:iconbillym12345:
BillyM12345 Featured By Owner Jul 10, 2012
Epic! :D
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
thx bro :D
Reply
:iconroddy1990:
Roddy1990 Featured By Owner Jul 10, 2012
It's a PRO work! :D
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
thanks! :D
Reply
:iconroddy1990:
Roddy1990 Featured By Owner Jul 10, 2012
:D
Reply
:iconmedjugore:
Medjugore Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yes indeed, if you find the time try to color it, it would be perfect!
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I don't do in color, only graphite pencils
Reply
:iconhellbat:
hellbat Featured By Owner Jul 10, 2012
Nice drawing man.
Reply
:iconralph1989:
Ralph1989 Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
thx ;)
Reply
Add a Comment: